הבית שלנו: העץ של הבננות

שאלו אותי לא פעם על העץ – המדבקה בצורת עץ בחדר של הבננות.

חדר בנות

אפשר לקנות כזה עץ (ומדבקות מטפטים וינטג' מרהיבות נוספות) ב-INKE (לא, זה לא איקאה אם למישהו האותיות נראות מוכרות). אמנם הכל באמת יקר, ויש עוד להוסיף משלוח ואולי מכס בארץ, אבל באתר הזה יש את מדבקות הקיר היפות ביותר שראיתי…

אז ראיתי את המדבקה הזאת לראשונה בחנות חפצים לילדים בונקובר/קנדה כשנתיים לפני שבכלל הייתי בהריון… והיא לא יצאה לי מהראש. כשהייתי בהריון ועיצבתי את החדר של הבננות היא הפכה לסוג של אובססיה. במשך חודשים האתר היה פתוח אצלי על המחשב, הייתי משוטטת ברחבי ETSY ואתרים אחרים בחיפושים אחר מדבקת עץ זולה יותר שתדמה ביופיה לעץ הזה שראיתי לפני שנים… מתלבטת בין עץ למדבקת פיל או ג'ירפה… וחוזרת לעץ. בקיצור לא היתה ברירה ורכשתי אותו.

המדבקה עשויה טפט וינטג' אמיתי (לטענת האתר) ומגיעה בחלקים. הגזע מגיע בכמה חלקים והעלים בנפרד. בוחרים באתר את הגוונים של הגזע ושל העלים (שלי זה מאי 126 לדעתי), ומקבלים מקבץ מגוון של עלי-טפטים שונים בצבעוניות שהזמנת. אני הזמנתי מראש תוספת עלים כי רציתי עץ מרובה עלווה. בעזרת דבק טפטים מדביקים עלה עלה, בחופש יצירתי מוחלט.

 מרוב התלבטויות… עד שבחרתי, ועד שהחבילה הגיעה מהולנד, והוצאה מהדואר, וכיוון שילדתי את עלמה מוקדם מהצפוי בשבוע 34…

יצא ששמונה ימים אחרי ניתוח קיסרי עמדתי והדבקתי עץ בדבק טפטים אל הקיר.

זאת אומרת לא יפה להגיד "הדבקתי".

יותר נכון לומר "ישבתי עם עלמה על הכיסא (רוב הזמן הנקתי. היא היתה פגית – זה לקח שעות) וכיוונתי את רם והוא הדביק עץ על הקיר". עלה עלה. אני אמרתי הוראות והוא הדביק: "תנסה קצת ימינה, בענף הימני יותר, במקבץ עם האדום, יותר למעלה, תסובב קצת, הפוך, עכשיו שמאלה, עוד למעלה, עכשיו תדביק".

זה לקח יומיים וחצי.

לא יאמן שהיתה לנו סבלנות.

ומזל שעלמיק עזרה.

השובך על העץ של נועה- Tutika המוכשרת

16 מחשבות על “הבית שלנו: העץ של הבננות

  1. העץ הזה ללא ספק עושה את החדר!
    תיקון קטן לכתוב בפוסט, התכוונת להגיד: לא יאמן שהיתה לרם סבלנות…

    כעבור שנתיים מצאתי את עצמי מדביק עץ, ינשוף ואוקיאנוס בחדר של הוונדליסטים שלי. זה סבל נוראי. עינוי של השבכ. אתה רוצה לדפוק את הראש בקיר אבל לא יכול (זה יהרוס את המדבקות…)- אני מניח שזה גם בהשראת העץ שלכם- אז תודה!!

    אהבתי

  2. צבעוני ומקסים מאוד. במיוחד עם השובך החמוד הזה. באמת עושה את החדר ומעניין אילו סיפורים עלמה ותמר ממציאות עליו

    אהבתי

אין כמו תגובות לשמח לבב בלוגרית, יאללה, תחלקו איתי (: