פורים 4#: ארגז התחפושות

עוד רעיון שייבאתי מאחותי ומשפחתה מונקובר הוא ארגז התחפושות המשפחתי. מדובר בארגז תחפושות המכיל תחפושות ישנות, כובעים, אקססוריז, גלימות, חצאיות שיצאו משימוש, כתרים, שרביטים, פאות, וכל מה שיכול לשמש כתחפושת לעת מצוא.

כשביקרנו עם עלמיק בפעם הראשונה בונקובר האחייניות המתוקות שלי לקחו את עלמה בת השנה-וחצי לחדר, ואחרי כמה דקות היא יצאה לבושה כנסיכה, מרוצה כולה מתשומת לב ומהשמלה הארוכה והמפוארת. אחרי כמה דקות כשנמאס לה הן הלכו להחליף ושוב היא יצאה, הפעם מקושטת סרטים ולבושה בתחפושת הליצן שאמי תפרה לפני שנים לאחותי. (לפני שנים הכוונה ארבעים שנה כזה).

כשחזרנו ארצה אימצתי את הרעיון. הבננות שלי (אני לא רוצה להכליל על כל המין הנשי הצעיר) אוהבות מאוד מאוד להחליף בגדים, נעליים, לענוד קשתות ואקססוריז. לא משנה אם הפריט שלי, אחת של השניה, או של עצמן. בארגז התחפושות שלנו מצויים מגוון פריטים שבאמת היו תחפושות בעבר, אבל גם המון דברים שלי, שעצרו בו רגע לפני שעברו לפח מיחזור הבגדים.

כך בשעה אחת של התחפשות אפשר לראות בננה משלבת בין שמלת ריקוד של אחיינית שלי מונקובר, חולצת בטן שלבשתי במסיבת המילניום בקופנגן-תאילנד, גרזן מתחפושת האינדיאני של אחי בשנות ה-70, משקפי שמש שבורים שלי מאילת, גלימה שגזרתי בשביל תחפושת סופרמן, וכובע שההורים שלי הביאו מהטיול שלהם לאוזבקיסטן.

במשך כמעט שנתיים עלמה הסכימה ללבוש לגן רק שמלות. בזכות התחפושות שבארגז יש לה הזדמנות להחליף עוד ועוד פריטים, ללבוש אותם בשכבות או בנפרד, וגם להלביש את כל הסובבים אותה.

 מזל שיש ארגז תחפושות כזה גם אצל ההורים שלי, וגם אצל גיסתי… זה מקור בלתי נדלה למשחקים.

ארגז התחפושות

בכל שנה לקראת פורים הארגז נפתח קצת יותר מהרגיל. אבל האמת, אצלינו הוא מהווה אחד מהמשחקים הפופולריים גם בפליי-דייטס – כשבאים חברים. (ואז מתגלות לחרדתי הדעות הקדומות והנבערות שיש בחברה שלנו, כשאחת האמהות מזדעזעת שהבן שלה רוצה ללבוש שמלה. אבל זה כבר לפוסט אחר…)

בקיצור. פורים כל השנה! מתה על החג הזה (:

לקריאה נוספת על פורים ותחפושות:

 על תחפושות עבר שלנו, כשהתחפשנו לשוקולד-מנטה-מסטיק, על התחפושות המיתולוגיות שלנו, כשהתחפשנו לשמש ירח וכוכבים, פורים בברלין

21 מחשבות על “פורים 4#: ארגז התחפושות

  1. ארגז קסמים של ממש! קראתי איפהשהו על הרעיון לתלות את כל הכובעים ואביזרי הראש על מתלים מעל הארגז וכך להפוך אותם לנגישים יותר. אצלנו עוד לא יישמתי, אולי תנסי בונקובר. אגב, לעומר היתה תקופה ארוכה של לבישת שמלות מארגז התחפושות של כל חברותיו לפליידייט. אני דווקא התלהבתי… הכי קרוב שיש לי לבת כרגע.

    אהבתי

  2. גם יותמצ׳וק משוגע על חצאיות טוטו ואבא וסבא שלו מחווירים כל פעם שהוא יוצא מהחדר זורח כולו ככה :))
    יש לכם דברים ממש שווים בארגז הזה. בביקור הבא להוציא את הארגז בבקשה!

    אהבתי

אין כמו תגובות לשמח לבב בלוגרית, יאללה, תחלקו איתי (: