טיול קטן באביב: פארק חוף השרון

טיול קטן לאביב גלית לוינסקי

את פארק חוף השרון הכירה לי סמדר – בת קיבוץ שפיים, ב"צילומי הזוג" לפני החתונה שלה עם אורן. גיליתי מקום מקסים, וזוג מקסים. האמת שהרבה מקומות יפים הכרתי בעשר שנות צילום אירועים בארץ. זה היה ביוני 2010.

מה שיפה בפארק הזה (גן לאומי חוף השרון), זה שיש בו הרבה "מרכיבי שטח" – גם חורשת אקליפטוסים, פריחה נהדרת בעונה ועצים מעניינים למראה, וגם בתום מסלול קצר וקל (אפילו יחסית לנעלי עקב של כלות) מגיעים לצוק מרהיב ביופיו המשקיף על חוף ים פראי ונהדר.

מאז צילמתי שם עוד עשרות זוגות לפני חתונתם, וגם כמה בוקים של בת-מצווה, וצילומי הריון ומשפחה. פעם הפרענו שם להצעת נישואין בדיוק ברגע התרחשותה (זה מקום מאוד "רומנטי"). ראינו גם במהלך השנים איך הצוק הולך ונאכל, וכבר לא ממש בטוח לעמוד בקצה שלו.

אם ממשיכים לאורך הדק שנבנה שם, אפשר לדעתי ממש לרדת למים. עוד לא מצאתי את הירידה. אבל הנוף המרהיב מלמעלה… מספק רקע נהדר לכל צילום. אני לא מצליחה להפסיק לצלם את הנוף (מי ששוכר אותי כצלמת יודע שתמיד יקבל בין כל התמונות גם המון צילומי נוף, פרחים וכד', כי אי אפשר להתעלם מהסביבה. ושם באופן מיוחד…)

הכי כיף בלהכיר מקומות יפים לצילום זה שאפשר לקחת לשם את המשפחה!

בכל עונה יפה שם. ביום בהיר, אביך או סגרירי. בשבת שלפני תחילת הבלגאן של פסח עשינו שם טיול קטן – עם החברים הטובים והעוללים שבחבורה (אנחנו ועוד חצי בית ישראל). יש מסלול קל לאורך הצוק, בחלקו ממש על דק. הפריחה נהדרת, ויש בריזה נעימה. יש אופציה של מסלול מעגלי, או פשוט ללכת בין הפרחים, ואפשר לקנח בפיקניק בחורשה.

חשוב לזכור:  אני אמנם הכרתי את הפארק רק לפני חמש שנים, אבל נראה שכווולם מכירים אותו, וכדאי להגיע מוקדם כדי לתפוס מקום חניה.

שיהיה אביב שמח!

פסח 2015 גלית לוינסקי

2 מחשבות על “טיול קטן באביב: פארק חוף השרון

אין כמו תגובות לשמח לבב בלוגרית, יאללה, תחלקו איתי (: